دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 49 ×

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ

وای ببین چند روز نبودمـ چه خاکـی برداشته وبلـاگم :))


+


دلـم بـه بیمـاری عشـق دچـــار اسـت

میگـویند

دوایــی جز تو برایــش ســـراغ ندارند !









موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
خانوم ِ دانِشجو :)

بهانه

عاشقانه

من نوشت

من نویس

حَرفاتون  (۲)

سلام با اجازه من نوشته هاتونو بدون ذکر نام اگه به دردم بخوره استفاده کنم...
میخوام خانومم فکر کنه خودم گفتم براش.البته اونایی که به زبان سادس انتخاب میکنم ضایع نباشه.
دو روز دیگه تولدشه سخت مشغول کارم...
از درس و پایان نامه زدم دارم مطلب یدا میکنم خوشحالش کنم.
شرمنده دیگه استفاده میکنم..
مُدیر نِگار:
سلام بفرمایید :)) 
چه میشه کرد مهربانی و سخاوت ما به همه رسیده :))
:))
غبار گرفته دلم..
مُدیر نِگار:
قـربون دلـت بانو :(

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">