دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

یادم تو را ..

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۳ ب.ظ
سَلام :)

از دست این پیام رسانها نمیدونم سر به کجا بذارم !
البته گناه دارن طفلونکیا خودمم سر خودم و با کلاسای مختلف شلوغ پلوغ کردم !
اینقدر درگیر شدم که به کلی فراموش کردم یه وبلاگ دوست داشتنی داشتم یه زمانی .. و همه ذوقم این بود که اینجا رو آپ نگه دادم ..

زندگی ار وقتی به سمو و سوی دانشجویی میره تازه کیفیاتشو با خودش میاره ..

چقدد این روزا حال دلم خوبه و از وجود خدا لذت میبرم .. الهی شکر ♡

اینقده این مود ماجرا دارم نمیدونم کدومش رو بگم از خواستگاریا یا از مسافرتا یا دوستیا :))

خاطره که بعد از دو روز بگذده دیگه بیات میشه ارزش نوشتن نداده باید بذاریش گوشه ی ذهنت :)

اما یاد آوریش قشنگی خودش رو داره ♡

شاید ازین به بعد دست اول ِ دست اول چاپش کنم اینجا ..

ولی خب برای دوست جانهای عزیزیم که نگران شدن .. آیدیم اینستام رو قبلا گذاشته بودم مجدد هم میذارم ^_^

Bineshantarin

پ.ن : زندگی به کامتون باشه 

بازم میام اگه زنده باشم ♡

امیرالمومنین یارتون

یا زهرا (س)
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۲
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۷)

سلام

بسیار زیبا
پست هاتون عالیه

ممنون

مُدیر نِگار:
سلام
ممنونم ..
۱۸ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۴۷ زندگی برتر

سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

مُدیر نِگار:
بله چرا که نه حتما

سلام دوست عزیزم مطالب خیلی خیلی جالبی داری

راستی من تو وبلاگم آموزش برنامه نویسی وبسایت و ... میدم اگه علاقه مند بودی حتما سر بزن

مُدیر نِگار:
ممنون از دعوت حتما سر میزنم 
وب زیباییه
مُدیر نِگار:
نظر لطفتونه :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


دهه فجرتان مبارک باد

مسابقه دیوار نویسی را از دست ندید
http://azf06.blog.ir/post/1353

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
مُدیر نِگار:
سلام جناب رزمنده ..
خیلی ممون از دعوت ..
ولی فک کنم زمانش گذشته باشه -_-
ان شاءالله همیشه حال دلتون خوب باشه 
و ایضا هر کجا هستین موفقرو.موید باشید 
مُدیر نِگار:
ممنونم از دعا خوبتون همچنین ^_^
۰۳ آذر ۹۷ ، ۰۹:۲۷ ناصر دوستعلی
سلام خانوم دانشجو!
وقت‌تون بخیر

غلط تایپی زیاد دارینا
:)

موفق باشین
یاعلی
مُدیر نِگار:
سلام وقـت شماهم بخیر ..
ممنـونم از نظـرتون ..
ببخشیـد با گوشی تایـپ کردن همین هم داره :دی

همچنین شماهم ..

امیر المومنین یارتون

در پناه حق 

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">