دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

امشب شب قدر است و من قدری ندارم

بحر دل آلوده ی خود بیقرارم

 

امشب شب قدر است و یک دنیا فقیرم

بیمارم و محتاج و در غفلت اسیرم

 

من آمدم با کوله بار ، بار زشتم

تا رنگ زهرائی بگیرد سرنوشتم

 

ای کاش میمردم شب قدرت نبینم

من باعث درد نگاری مهجبینم

 

چون نامه اعمال من بیند سحر گاه

بر حالت آلوده من میکشد آه

 

امشب بیا و کار دل را چاره بنما

مکتوب اعمال بدم را پاره بنما

 

رزق من امشب بهتر از صد سال گردد

گر یوسف زهرا ز من خوشحال گردد

 

گر او بخواهد بنده تو میشوم من

گر او نخواهد راه غفلت میروم من

 

امشب بیا و آرزویم را روا کن

او را به یاد ما ، تو مشغول دعا کن

 

با کوهی از حاجت به در گاهت نشستم

در لیلة القدر علی دل بر تو بستم

 


 

حَرفاتون  (۱۷)

باسلام وخداقوت
ممنون بابت وبلاگ خوبتون. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
باتشکر
مُدیر نِگار:
بله حتما :)
سلام وبلاگ به این خوبی ندیدم
موفق باشی

مُدیر نِگار:
سلام
ممنونم از دیدگاهتون ^_^
۰۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۱ آقای سر به هوا ...
سلام .
فراموش کرده بودم به فهرست دنبال کننده ها اضافتون کنم .
دنبال شدید :)
مُدیر نِگار:
سلام
ممنونم :)
خیلی وقته اپ نکردید :(
دیگه داره تولد امام علی میشه!
مُدیر نِگار:
اوهوم :(
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۹ اشک نوشت ...
مثل همیشه زیبا ...
مُدیر نِگار:
ممنونم :)
سلام وبت بسیار زیباست چرا اینقدر کم میایین ؟!!!
مُدیر نِگار:
سلام 
ممنونم
فرصت نشد یه جورایی به فرانوشی سپرده بودمش :(
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۲:۵۵ ساعت زنانه
سلام زیبا بود.
مُدیر نِگار:
ســلـام خیلی ممـنون :)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۸ خرید اینترنتی
امیدوارم خیلی خوب بمونید خوب باشید در پناه حق تعالی ..
مُدیر نِگار:
ممنونم از لطفتون .. سلامت باشید :)
۱۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۳ محمد آذرکار
شعر عالی بود.
مُدیر نِگار:
ممنونم :)
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۹:۵۰ اندکی صبر!روزهای خوب خواهندآمد
سلام

وب خوبی دارید..تبریک
مُدیر نِگار:
سلام
ممنونم لطف دارید :)
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۵:۲۸ آقای سر به هوا ...
چه شعر قشنگی بود ...
مُدیر نِگار:
ممنون‌:)
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۴ مرتضی زمانی
یا علی
مُدیر نِگار:
امیرالمومنین یارتون :)
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۸ فاطمه نظری
التماس دعا...
مُدیر نِگار:
محتاجیم به دعای شما :)
۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۴:۳۵ سیّد محمّد جعاوله
عالیست
مُدیر نِگار:
ممنونم :)
۰۸ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۰ رضا سهرابی
راستش رو بخواین کار از ذکر حدیث و روایت گذشته...خیلی باید عمقی تر کار بشه و این سخته...

حالا شما کنکورتون رو بدین...هرچند...دعا می کنیم ان شاءالله در امتحان های اصلی زندگی تون موفق و سربلند باشین...این خیلی کوچیکه و خوب یا بد می گذره و تموم میشه
مُدیر نِگار:
سلام
ممنونم ازتون .. ما کنکور خود را دادیم ^_^
سلام
لطفا وبلاگ منو هم ببینید و حداقل یکی از مطالبمو بخونید و خبر بدید
ممنون میشم ازتون
مُدیر نِگار:
سلام بله حتما با کمال میل :)
خیلی زیبا
مرسی :)
مُدیر نِگار:
ممنونم از شما :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">