دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

رقــص نقطـه ها را دوست دارم ..

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

رقــص نقطـه ها را دوســت دارم ..

تو بگویی " خــانم " ..

مــنم بگــویم " جـــانم " ..

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۱۰)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۰ چشم به راهم ...
بله :/
مُدیر نِگار:
بله :))
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۲ فاطمه یعقوبی
دلم خواست ولی نداریم که :(
مُدیر نِگار:
اوهوم :(
خداحافظ شما :)
مُدیر نِگار:
همچنین در پناه خدا :)
به قول جناب خان عخعی :))))))))
مُدیر نِگار:
قربانت ستاره بچینی بوس بوس ^ــــ^
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۳ شـاهـ پـَری
وای چقدر قشنگ بود..
مُدیر نِگار:
ممنونـــم شاهـ پــری عزیز :)
چه خیال انگیز ^_^
مُدیر نِگار:
^ــــ^
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۹:۰۰ مریم بانو
چه قشنگ....
مُدیر نِگار:
ممنونم مـــریم جان :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۴:۲۹ سرباز جامانده
هوم
مُدیر نِگار:
بله :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۸ زائر اربعین.... ع.پ.ا
جالب بود
تعریف من از عشـ♥ــق همان بود که گفتم در بند کسـی باش که دربند حسین است

زائر اربعین ...ع.پ.ا...وبگاهhttp://talaeyeh1393.blog.ir/

مُدیر نِگار:
ممنونمـــ بله .. ان شاءالله اگه لایقشون باشیم :)
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۰ حسین بابائی
هههه عاشقانه :)
مُدیر نِگار:
بله :) ولی ههه نداشتا ;)