دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

تقدیم به ..

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ق.ظ

دعایت می کنم ، عاشق شوی روزی

بفهمی زندگی ، بی عشق نازیباست

دعایت می کنم ،

با این نگاه خسته ، گاهی مهربان باشی

به لبخندی ، تبسم را به لب های عزیزی ، هدیه فرمایی

بیابی ، کهکشانی را ، درون آسمان تیره شب ها

بخوانی نغمه ای با مهر

دعایت می کنم ، در آسمان سینه ات

خورشید مهری ، رخ بتاباند

دعایت می کنم ، روزی زلال قطره اشکی

بیابد راه چشمت را

سلامی از لبان بسته ات ، جاری شود با مهر

دعایت می کنم ، یک شب تو راه خانه خود ، گم کنی

با دل بکوبی ، کوبه مهمانسرای خالق خود را

دعایت می کنم ، روزی بفهمی با خدا

تنها به قدر یک رگ گردن ، و حتی کمتر از آن

فاصله داری

و هنگامی که ابری ، آسمان را با زمین ، پیوند خواهد داد

مپوشانی تنت را ، از نوازش های بارانی

دعایت می کنم

روزی بفهمی ، گرچه دوری از خدا

اما خدایت با تو نزدیک است

دعایت می کنم ، روزی دلت بی کینه باشد ، بی حسد

با عشق

بدانی جای او در سینه های پاک ما پیداست

شبانگاهی ، تو هم با عشق با نجوا

بخوانی خالق خود را

اذان صبحگاهی ، سینه ات را پر کند از نور

ببوسی سجده گاه خالق خود را

دعایت می کنم ، روزی خودت را گم کنی

پیدا شوی در او

دو دست خالیت را پر کنی از حاجت و

با او بگویی :

بی تو این معنای بودن ، سخت بی معناست

دعایت می کنم روزی

نسیمی ، خوشه اندیشه ات را

گرد و خاک غم ، بروباند

کلام گرم محبوبی

تو را عاشق کند بر نور

دعایت می کنم وقتی به دریا می رسی

با موج ها ی آبی دریا ، برقص آیی

و از جنگل ، تو درس سبزی و رویش ، بیاموزی

بسان قاصدک ها ، با پیامی ، نور امیدی بتابانی

لباس مهربانی ، بر تن عریان مسکینی ، بپوشانی

به کام پر عطش ، یک جرعه آبی ، بنوشانی

دعایت می کنم روزی بفهمی ،

در میان هستی بی انتها ، باید تو می بودی

بیابی جای خود را ، در میان نقشه دنیا

برایت آرزو دارم

که یک شب ، یک نفر با عشق در گوش تو

اسم رمز بگذشتن ز شب ، دیدار فردا را ، به یاد آرد

دعایت می کنم عاشق شوی روزی

بگیرد آن زبانت

دست و پایت گم شود

رخساره ات گلگون شود

آهسته زیر لب بگویی ، آمدم

به هنگام سلام گرم محبوبت

و هنگامیکه می پرسد ز تو ، نام و نشانت را

ندانی کیستی

معشوق عاشق ؟

عاشق معشوق ؟

آری ، بگویی هیچکس

دعایت می کنم روزی بفمهمی ای مسافر ، رفتنی هستی

ببندی کوله بارت را

تو را در لحظه های روشن با او

دعایت می کنم ای مهربان همراه

تو هم ، ای خوب من

گاهی دعایم کن

...



پ.ن 1 : کپی اندر پیست تلگرام :)

پ.ن 2 : باید فونت و عکس مربوط شم بذارم .. که فردا حتما ایگ کارو میکنم .. ( انجام شد )

پ.ن 3 : و تقدیم میکنم این متن فوق العاده زیبارو به همه دنبال کننده های عزیزم :) که وقتی تعدادشون روز به روز زیاد میشه .. آنچنان انگیزه ای برای نوشتن به من میده کا فقط خدا عالمش هست ♡
خیلی دوستون دارم .. اغراق نیست حقیقته .. و ممنونم از انرژی و وقتی که برای خوانده شدن این نوشته ها و درد و دلهای من میذارید و گاهی با حرفهاتون دلگرمی و گاهی با حرفهاتون یک جهش و تغییر در من به وجود میارید ..

پ.ن 4 : هیچ کدوم ازین حرفا فقط حرف نیست یک حقیقت درونی هست ..

به بودنتون افتخار میکنم و مممنونم که هستید ❤

در پناه خدا پاینده باشید ..

یا حق 🌷

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۵)

۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۵ یـک مـعــلـم . .
باسلام وتقدیم احترام،
متن فوق العاده ای بود:)
زیبا،
پراحساس،
و
سرشار ازنور ایمان . .
.
لذت بردم:)
سپاس ازشما . .

مُدیر نِگار:
سلام بر شما ..

خوشحالم از این موضوع ❤

همیشه شاد باشید ..

ممنونم ^_^
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ سرباز جامانده
قشنگ بود دوست داشتم
مُدیر نِگار:
ممنونم :)
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۲ آقای سر به هوا ...
منم دنبال کننده ام :دی
مُدیر نِگار:
بعله بعله :))

+ سپاس گذارم از شما ^ـــ^
+
مُدیر نِگار:
سلام خوبید ان شاالله موفق باشید اما جدا هیچ عشقی نیست همه چی فقط یه حرفه کو لبلب کو مجنون
مُدیر نِگار:
هست .. کافیه واقعا دنبالش بگردین علی آقا :)