دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

مهر خود را میکنم هدیه به بانوی دمشق ..

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ


مهر مـݧ را کرده اے

جاݧ خودت در عقد عشق

 

مهر خود را میکنم

هدیه به بانوے  دمشق

 

:)

 

 

پ.ن : دختـر شـدی تا کـه هزار دل برای تـو ترک وطـن کنند و مدافع حـرم بشـوند !

خـواهر گـلم حواست باشه !

 

پ.ن : خوشحال میشم ملـاحظـه کنید .. :">

 

اینستاگرام :

https://www.instagram.com/khademozzeynab.98

 

کانـال تلگرام دالـان بهشت ..

https://telegram.me/ba94noo

حَرفاتون  (۹)

خیلی خیلی ممنونم عزیزم
درضمن دالان بهشت فراموش نشدنیه :)
من اولین باری که اینجا اومدم کلی آرامش گرفتم ^_^
مُدیر نِگار:
خواهش میکنم ..

ای جان چقد خوب ^ــــ^

کـــُلی خوشحال شدم :×

ان شاءالله مفید باشن مطالب :)
۳۱ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۹ رضا سهرابی
و چقدر کم پیدا شده اید...
مُدیر نِگار:
زندگانی و کنکور است دیگر :)

ممنونم که به یادمون بودید ..
سلام دوست عزیزم
من قبلا وبلاگ شما رو دنبال میکردم
حالا دوباره برگشتم
یه سوال داشتم که قبلنم ازت پرسیدم و جوابمو دادی ولی حالا باز یادم رفته... ممنون میشم دوباره بهم بگی ^_^
اینکه چطور برای پستم آهنگ بذارم که با وارد شدن به وب شروع به خوندن کنه؟
مُدیر نِگار:
سلام عزیزم ..

خوش اومدی

چشم :)

ممنونم از اینکه مارو فراموش نکردی :×
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۴ فاطمه نظری
:)
مُدیر نِگار:
:)
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۱ آقای سر به هوا ...
چشم چک میکنیم ...
مُدیر نِگار:
متشکرم :)
خیلی خوب بود
مُدیر نِگار:
ممـنونم :)
+ ✔✔ +

PTS
مُدیر نِگار:
متشکــرم :)
خیلی خوب بود
مُدیر نِگار:
ممـنونم :)
خیلی قشنگ بود... 
مُدیر نِگار:
بـه همینطـوره :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">