دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

اجازه هست ؟

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ
سلام :)
انشاءالله که همگی خوب و سلامت باشید
چقد دلم برای بیان و وبلاگای دوستان عزیز تنگ شده بود ..
حدود یک سال شد که اینجارو آپ نکردم :(
حیف و صد حیف بخاطر نداشتن فرصت سر زدن .. کلی معذرت خواهی از دوستای عزیزی که باعث نکرانیشون شدم .. از طرفی خوشحالم که وبلاگ دالان بهشت از خاطره های شما خوبا پاک نشده بود
اومدم دوباره با کلی خاطره و کلی اتفاق و کلی تحول ..
دوست دادم این مدتدوری رو براتون از سیر تا پیازش تعریف کنم :")
سال جدید رو بهتون تبریک میگم با آرزوی بهترین ها
کلی برنامه برای اینجا دارم امیدوارم بتونم برسم و خوجل موجلش کنم ..
خیلی خیلی التماس دعا
یا مهدی عج

پ.ن : نداشتن فونت به علت با گوشی بودن میباشد ^_^
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۴)

۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۹ آقای سر به هوا ...
بالاخره اومدی :دی
خوش اومدین بانو ...
مُدیر نِگار:
بله بله ^_^
ممنونم  ..
:)
مُدیر نِگار:
:*
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۵۲ ✿دخترے از تبارِ غرور✿
به به چی از این بهتر ؛))
مُدیر نِگار:
^_^ فدای شماا
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۵۰ حسان علی آبادی
عالی
مُدیر نِگار:
ممنون :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">