دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 139 ×

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

_ بهش گفتی دوستش داری ؟

+ اوهوم .

_ خب چی گفت ؟

+ همون حرفایی که زدم بهت دیگه

_ اوهوم ..  خب الان چیکار میکنی ؟

+ مجبورم وانمود کنم یه رفیق معمولیم.

_ سخت نیست ؟!

+ خودت چی فک میکنی ؟!

_ حسش نکردم نمیدونم ..

+ سخته ..

_ راهی نیست فراموشش کنی ؟!

+ شاید

_ خب فراموشش کن دیگه ..

+ الان زوده

_ -__- نمیتونم درکت کنم ..

+ میدونستم ^_^

پ.ن : گنگ و گیج و پیچ در پیچ که باشی یلنی هیچ کس نفهمه چیکار میکنی حتی بهترین دوستت :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۵)

بیا دوست معمولی باشیم

+مزخرف ترین دیالوگ
مُدیر نِگار:
سلام گلی جان تشکر :)

+ ممنونم 
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۶ آقای سر به هوا ...
دوست معمولی تو زندگی من تعریف نشده اس !
مُدیر نِگار:
اوهوم :)
سلام
اگر قبلش رابطه ای داشتید ک خیلی سخته اینجوری
مُدیر نِگار:
سلام عزیزم 

رابطه ای که نداشتیم ؛) اما ماجرا پیچیده تره ^_^
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۲۱ فاطمه یعقوبی
بله ننه

عرضم به حضورت الگوی خیلی مناسبی نیستما :)) 
مُدیر نِگار:
اتفاقا ازین الگوهای نامناسب دوست دارم ^_^
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ فاطمه یعقوبی
ولی من میفهممت =)) داری کپی پیست کارهای منو میکنی :)) 
مُدیر نِگار:
راست میگی ؟ :)))

میگم الگو خودم قرارت دادم بیخودی نیست =))

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">