دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پسـت 52 ×

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ب.ظ

سلام به مهمونای گل وبلاگ جان


راستش میخواستم یکم حرف بزنم و بگم که خیلی دلم پره :)


 از یه طرف میخوام با دنیای مجحازی خداحافظی کنم 


اما از یه طرف دلم برای دوستای گلم تنگ میشه 


نمیدونم کدوم کار درست تره موندن یا رفتن 


برام خیلی دعا کنید که این روزا بسیار به دعاهاتون محتاجم


ماه بانو کم کم داره شکسته میشه :)


دوست نداره خودش 


دوست داره مثل همیشه سر حال و شاد باشه


:)


اما ...


فقط دعا کنید براش دعا کنید خدا باهاش آشتی کنه


میدونم خدا ارحمن رحمینه اما ماه بانو احساس میکنه دست خدا


تو زندگیش کمرنگ میشه


:)


همه ناراحتیشم بخاطر همینه 


خیلی دعاش کنید :)


علی یارتون باشه


یا حق

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
خانوم ِ دانِشجو :)

غم نویس

حَرفاتون  (۴)

متوجه حرفهایی که نزدم نشدم
یعنی میخواید خاطرات ثبت کنید یا چیزهایی که توی ذهنتون میاد ؟
میخواید کارفرهنگی کنید یا ...

اگه اینجا هدف ثابت و مشخص نداشته باشید بعد از مدتی همین حس میاد سراغتون و دوست دارید از این حس خارج بشید و بعد هم فکر میکنید که باترک وبلاگ درست بشه
اما کلا وقتی هدف خاصی در پی کار نباشه اصولا اینطور میشه
مُدیر نِگار:
سلام بر شما :) نه حرف از کار فرهنگی نیست !

نه وبلاگ رو که ترک نمیکنم یعنی دوست ندارم ترک بشه!

من خودم تازه وبلاگ رو درست کردم و قصد اینو ندارم که ترکش کنم !

هدف که دارم میخوام نوشتن و بهتر کنم و حرف دلایی که هیج جا نمیشه زد و باز گو کنم :)

ممنونم از راهنماییتون ؛)

البته اینم بگم منظور کلیم این هست که یکم از وابستگیم کم کنم :)
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۵ سیـن بـانو ...
دعا می کنم ماه بانو ولی خدا نکنه مشکلت اونی که تو ذهن منه باشه! ک .. دوستت نداشته باشه .. خدارو نمیگم .. آقای خاصی رو میگم ک باعث شد بنویسی ..
خیلی برات دعا میکنم دوست جانی .. 
نوشته هات هم داره پیشرفت میکنه :*
مُدیر نِگار:
ممنونم سیـن بانـوی دوست داشتنی :)

همه چی باهم مخلوط شده مهرزبون بانو !!

نمیدونم این موضع ربطی به اون هم داره یا نه !

مرسی از لطفتت گلی جاانم :* 

راستی لینکت کردم :)
سلام علیکم مومن
از این پستتون هم خوشحال شدم و هم ناراحت
هدف دارید از وبلاگ نویسی ؟
میشه هدفتون رو بگید
منتظرم تا راهنماییتون کنم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
مُدیر نِگار:
سلام بر شما ممنونم از نظرتون :)

راستش گفتم تو پست اولم !

فقط میخوام بعضی حرفارو بزنم که تا حالا نزدم :)

البته بیشترشون همینه اما نه همشون :)
زندگی انسان یعنی اندیشه روزانه او
مُدیر نِگار:
ممنونم از نظرت خانوم مهربون :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">