دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

کوچه ای که عشق میبارد ..

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ب.ظ
حسرت یک بوسه بر دستانم را مردی به دلم گذاشت ..

مردی که در کوچه ای که تنها رهگذرش من بودم ..

دست راست معشوقه ی چادر اش را بوسه ای زد ..

پ.ن: سلامی نو ^_^
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۳
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۲۴)

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۴ علیرضا امیدیان نسب
اجی بی سبرانه منتظرم تا بگی کی با هم حرف بزنیم

۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۴۱ سرباز جامانده
عایا گذاشتن متن بدون مفهوم خاص کار درستیست؟
مُدیر نِگار:
خب عاشقانه است دیگر :)))
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۹:۰۸ علیرضا امیدیان نسب
آجی خیلی گلی
مُدیر نِگار:
گلی از خودته پسر خوب :)
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۰ علیرضاامیدیان نسب
اجی فکر کردم لحنت به عصبانیت بود انگار اشتباه کردم خخخخ
مُدیر نِگار:
نه ^_^
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۹ سرباز جامانده
آخرشو من نفهمیدم عاقا
مُدیر نِگار:
مفهومی خاصی نداره ^_^
عصبانیت کردم ببخشید اجی
مُدیر نِگار:
نه برای چی آخه ^_^
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۶:۲۲ علیرضاامیدیان نسب
اجی جونم منتظرم زمانو بگیا 
مُدیر نِگار:
چشم اطلاع میدم :)
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ علیرضا امیدیان نسب
چشمت بی بلا عزیز جان

مُدیر نِگار:
^_^
۱۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۱ علیرضا امیدیان نسب
پس کی من منتظرم تا بگی کی با هم حرف بزنیم
مُدیر نِگار:
چشم میگم حتما ^ـــ^
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ علیرضاامیدیان نسب
ممنون عزیزم
مُدیر نِگار:
:)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ علیرضا امیدیان نسب
 چشمت بی بلا عزیز داداشی 
میگم اجی تو دلت میخوادد با من حرف بزنی اگه نمیخوای زوری نیستا
مُدیر نِگار:
چرا نخوام .. حتما ^_^
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۶ علیرضا امیدیان نسب
میگم اجی گلم من خیلی دلم میخواد باهات حرف بزنم نمیشه یه وقتی بزاری حرف بزنم باهات 
مُدیر نِگار:
چشم حتما :)
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۵ علیرضا امیدیان نسب
اجی تو گلی یه گل خوشکل
مُدیر نِگار:
عزیزم ؛)) ♡
۰۸ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ علیرضا امیدیان نسب
چشمت بی بلا عزیز داداشی
مُدیر نِگار:
♡♡^_^

۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۲ علیرضا امیدیان نسب
باشه پس بعد از کنکور حتما بیای باشه
مُدیر نِگار:
چشم حتما :)
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۳ فاطمه یعقوبی
هعی هعی 
مُدیر نِگار:
:(
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۲ آقای سر به هوا ...
سلام جوان ایرانی :دی
مُدیر نِگار:
ســلـام بر شما جوان ایرانی :))
بگذار بگریی!چون ابر در بهاران
مُدیر نِگار:
زیبا بود .. :(
عجب:)
حس عجیبی دارم!
سلام هم نام عزیز....
مُدیر نِگار:
سلام عزیزم ..:*
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ ܓ✿ بانوی بهار
سلام گل بانو این اخرش رو نفهمیدم ترجمه کن...؟
مُدیر نِگار:
سلام بانو .. چرا که نه ^_^
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۴۵ علیرضا امیدیان نسب
سلام آجی خوبی
دیگه سری به من نمیزنی
مُدیر نِگار:
کمتر وقت میکنم بیان گل پسر .. ان شاءالله بعد از کنکور ؛)
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۰ شـاهـ پـَری
رفت آن سوار کولی..
با خود تو را نبرده :( 
مُدیر نِگار:
آری :(
۰۴ آذر ۹۴ ، ۰۸:۵۴ ❤حوالی خدا
:( حسرت ...
مُدیر نِگار:
بله بانو :(
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۰ بوتیمار ...
سلام
مُدیر نِگار:
سلام بر شما ^_^

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">