دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

دو + سـت + دارمـ ..

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

+ همسری ؟

- جانم ؟

+ پنج منهای سه میشه چند ؟

ـ میشه " دو " عزیزم :))

+ وقتی لباسای یه مدل میپوشیم به این کارمون چی میگن ؟

- میگن " ست " آقای بی سواد :))

+ دوستم داری ؟

- بله که " دارم " یه عالمه .. :)

+ خب حالا جوبارو بذار کنار هم :)

- WOooooOW .. :">

پ.ن : لحظه هاتون پر از عشق ... :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
خانوم ِ دانِشجو :)

دارم

دو

دوست دارم

ست

حَرفاتون  (۶)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۴۱ سرباز جامانده
چ قشنگ
مُدیر نِگار:
ممنونم :)
واقعا متنات قشنگن
مُدیر نِگار:
ممنونم از نظرت سارای عزیز :*
بیگ لایک
مُدیر نِگار:
TNX‌:)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۵ آقای سر به هوا ...
برم تست کنم :))
مُدیر نِگار:
بله حتما ^_^
سلام خیلیم عالی چه عالمی میشه
مُدیر نِگار:
بله همینطوره :)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۵ فاطمه یعقوبی
عخی دلم خواست... 
خدا بگم چیکار کنه روزگار رو -__-
مُدیر نِگار:
اوهوم منم ؛(

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">