دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 118 ×

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ
خـوش بـ حـالتـآن جـناب خـاص زنـدگی مـَن !

که همچـنـان با تمــام بی تـوجهـی بـه دوست داشتـنم

هنوز هم دوستـت دارم :)

کـاش میفهمـیدی مـرا !

پ.ن :
ببخشید دیر به دیر سر میزنم و وقت نمیکنم به همه وبای زیباتون سر بزنم !





موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
خانوم ِ دانِشجو :)

حال نویس

خاص

زندگی

من

حَرفاتون  (۴)

۱۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۱۹ علیرضا امیدیان نسب
واقعا از من ناراحت نشدی چه خواهر خوبی دارم ایول به خودم
مُدیر نِگار:
:)
تورو خدا ببخش بانو 
نمیدونستم این حرفم ناراحتت می کنه 
حالا از من ناراحتی
مُدیر نِگار:
:) این چه حرفیه پسر :))

شما آقایی ;)
۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۸ علیرضا امیدیان نسب
زهرا این کیه که دوستش داری 
نکنه دوست پسر داری
مُدیر نِگار:
میشـه اسم نبرید ؟ :) ممنونت میشم ;)

نه ندارم ^ـــ^
۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۸ ✿شمیم زندگی✿
لایک
مُدیر نِگار:
مـمنون :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">