دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 95 ×

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ
هیچ جنس موافقی جنس مخالف خود را درک نمییکند !

؛)

پ.ن : من که به شخصه هنوز جنسیت مرد رو درک نکردم !!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۶)

باشه پس سعیتو بکن باشه اگه میخوای منو خوش حال کنی باشه
مُدیر نِگار:
چشم :)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
اما به نظر من که اینجوریه حالا نمیدونم زهرا جانم خوب باشه اما واقعا خوب می نویسی 
مُدیر نِگار:
:)) 

ممنونم بازم یکم پیش برم فلسفیم مینویسم ؛)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۰ علیرضا امیدیان نسب
سلام خواهر گلم تو واقعا دست به قلم خوبی داری فقط من اون دفعه هم بهت گفتم عزیز که متناتو خودمونی ننویس 
مُدیر نِگار:
سلام خیلی ممنونم از نظرت :)

چشم من که خودمونی نمینویسم :)) 


۲۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۷ علیرضا امیدیان نسب
باشه تو گفتی نظر بده منم دادم ببخشید اگه حرف بدی زدم
مُدیر نِگار:
شما تاج سری ازسن حرفا نفرمایید آقا :)
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۱ علیرضا امیدیان نسب
سلام خواهر گلم واقعا وبلاگ خوبی فقط یه انتقاد دارم میگم بهتره پ ن رو از جملاتت حذف کنی و جملاتتو خودمونی ننویسی
مُدیر نِگار:
سلام ممنون از نظرت اون نوشته ها رو برای دلیل و اینجور چیزای متنم میذارم :)
سلام
خواهر گلم برو وبلاگمو نگاه کن ببین چطوره
مُدیر نِگار:
سـلام بله حتما :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">