دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 71 ×

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ق.ظ
بعضی ها آنچنان دل چسب و دوست داشتنی هستند

که انگار با چسب دوقلو نسبت درجه یک و بسیار نزدیکی دارند !

بعضی های این قبیل نوعی دوستند :)

دوستی مجازی یا حقیقی فرقی نمیکند

همشان خلاصه میشود در میان یک کلمه

که آن هم :

دوست

است

:)

پ.ن : تقدیم به بانو فـــ دوست داشتنی من :)

کوتاه بود سریع بود :) اما خالص و بی کینست :)

مرسی که هستی بانوی دپست داشتنی من
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۲)

۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۰۶ ܓ✿ بانوی بهار
اها....
خوش باشید عزیزم
ان شاالله تا ابد دوستای خوبی برای هم باشید:)
مُدیر نِگار:
ممنونم بانوی عزیزم :)
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۳ ܓ✿ بانوی بهار
بانو فـ؟؟؟
اینجا دوتا نویسنده داره ؟
قصد فوضولی ندارم ها فقط کنجکاو شدم
مُدیر نِگار:
نه بانو ف بانوی مهربون و دوست عزیزه بنده هستن :)

تو این وبلاگ فقط من نویسنده هستم بانو جان :*

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">