دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

همسـر شهیـد شدن هم آرزوسـت ..

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

مــَن عــاشــــق لبخـندهــــــایـت بودم و حــالـآ

با لبخــندهای زخمــی ات دل می بـری از مــن

 

عــاشــقترینم ! من کجــا و حضــرت زیـنـــب ؟!

حــق داشتــی اینقـدر راحــت بگـذری از مـــن

 

 

پ.ن : دیگـری نوشــت :)

پ.ن : میشـه برای من دعا کنید همسـره شـهید بشوم آیا ؟ :">

من خودم از الـآن دارم آینده نگری میکنم و برای آقامون دعای شهادت میکنم .. آیا این امر اشتباه است ؟

پ.ن : باورتون میشه چند وقتی هست دارم رو خودم کار میکنم ( که همسر شهید بشوم )

پ.ن : گفتگوی همسران مدافع حرم که از شبکه افق پخش میشه ( ملازمان حرم ) اینقدر به دلم میشیه ! همیشه خودم رو جای این بزرگواران قرار میدم .. اگه همسرم شهید بشه چی بگم ؟! چیکار کنم ؟!

:دی

پ.ن : آیا این گونه پارتی بازی کردن خوب است ؟

پ.ن : شاید ما بانوان ایرانی شهیــد نشیم ولی شهــید پروری میکنیم تا بهـشت :)

پ.ن : مگه نمیگن برای کسی که دوستش دارید دعای شهادت کنید !! خب منم آقامون رو دوست دارم :"> هر چند نمیدونم الان کی هستن و کجا هستن ؟! :">

پ.ن : یکی از صحبت هایی که حتما در مراسم خواستگاری بحثش رو پیش میکشم همین شهادت جناب همسر هست ( دوستی میگفت با این سوال کلا روشنش میکنی طرف مقابل رو :"> )

پ.ن :

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字روز پاسدار و میلاد با سعادت سید الشهدا حسین بن علی بر تمامی پاسداران و شیعیان دنیا مبارک

 

 

حَرفاتون  (۷)

۱۲ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۱ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
کاش همسر آینده ماهم ازین آرزو ها داشته باشن برای ماااا
مُدیر نِگار:
ان شاءالله همینطوری باشه :)
منم انقدر این آرزو رو می کنم -_-
هی به دوستام میگم جزء معیارای من برای ازدواج اینه که طرف بره سوریه...بایدم دلش شهادت بخواد..نخواد هم می گنجونم تو لیست آرزوهاش...والا از خداشم باشه طرف :/
مُدیر نِگار:
احسنت ^ـــ^
خوشحالم یه هم عقیده مثل خودم پیدا کردم :×

ان شاءالله قسمتتون بشه بانو :)
دوستی که با نام قاطمه ازهرا نظر گذاشتن 
واقعا میخواید پزشک بشید؟؟؟؟؟
بالاخره یه دختر مذهبی دیدم ک مبخواس پزشک شه:))))
یه سوال
چطوری درسا رو تموم نکردید ولی تست میزنید؟
و یه چیز دیگه
ادرس ایشون رو اگه میشه بزارید
مُدیر نِگار:
:دی

آدرس پیجشون

 http://i-am-a-muslim-girl.blog.ir/

ممنونم ^ـــ^
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

ایام مبارک


خانم ها همینطوری هم همسرانشون را شهید می کنند پس به طور پیش فرض همسر شهید هستند(لبخند)

اما خوبه که بر این عقیده اید...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
مُدیر نِگار:
سـلـام بزرگوار .. شکرا گرامی :)

:دی

اینم از وظایف خانم ها هستش دیگر :))

متشکر ان شاءالله ثابت عقیده باشیم :)

در پناه بی بی زینب س مستدام ان شاءالله

علی یارتون

یا مهدی عج

۲۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۲۵ آقای سر به هوا ...
این عنوان پستت همون نیست که برای من ارسال کردی ؟ :دی
مُدیر نِگار:
بلی درست است همان آرزویی بود که در سر داشتم :))
۲۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۹ یا فاطمة الزهراء
نه خیلی هم عالیه من برای فرزند شهید شدنم هم دعا میکنم :) و البته به شهادت خودم :)) آقا من دوست دارم همسرم همسر شهید شه نه من :)) من به عنوان پزشک میخوام برم جنگ و شهید شم همسرم بمونه بچه داری :)) 
مُدیر نِگار:
:دی بسیور خرسند شدیم :))

چه شود اون روزی که همسران  بچه داری کنن :)))
حتی فکرش هم تنم رو میلرزونه ...
خدا واقعا به خونواده هاشون صبر بده...
خوش به حالتون که همچین دل بزرگی دارید...
مُدیر نِگار:
ای جانم ان شاءالله همسر گرامیتون در رکاب آقا امام زمان باشند ^ــــ^

اختیار دارید بانو ان شاءالله خیر باشه :)

دعا کنید همینطوری بمونه !

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">