دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

اعتکــاف

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ

سـلـآم بزرگواران :)

 

روزتون بخیر :)

 

برای این روز لحظه شماری میکردم و وایرلسم رو برای خدا روشن کردم :)

 

خواستم اگه امکانش هست حلالم کنید :)

 

و دعا کنید برام اگه لایق دعاهاتون هستم ( اول موفقیت در کنکور :) )  !

 

ان شاءالله بعد از اینکه برگشتم این پست رو شیک و پیک کنم :دی

 

دعا گوی تک تک شما هستم !

 

در پناه بی بی زینب باشید

 

یا مهـدی عج

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱

حَرفاتون  (۶)

فکر کنم امروز دیگه برگشته باشین :)
خوش به سعادتتون..کاش منم اینقدر درگیر مشکلات و زندگی نبودم و می تونستم ذهنم و به این چیزا معطوف کنم
مُدیر نِگار:
سلام بانو

ممنونم .. ان شاءالله بانو ..

درگیری و مشغولیت ذهنی همیشگی هست اگه بخوایم بهشون بها بدیم پس خودمون چی میشیم ؟

ان شاءالله بتونید برید مطمعن باشید بی تاثیر نخواهد بود :×
خوش به سعادتتون.
خیلی التماس دعا
مُدیر نِگار:
ممنونم ..

چــشم محتاجیم به دعا

ان شاءالله حاجت روا بشید :)
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۱۷ سرباز جامانده
جای ماروهم خالی کن.التماس دعا
مُدیر نِگار:
چــشم عزیزم :)

محتاجیـــم به دعا :)
واقعا التماس دعا دارم...اول هم کنکور
مُدیر نِگار:
محتــاجیم به دعا ..

عزیزم شما هم کنکوری هستید ؟

انش اءالله موفق باشید ..
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۰۴ یا فاطمة الزهراء
منو یادت نرهههه دعای ویژه کنیا
مُدیر نِگار:
چشــــم شما که بودی در یاد ما قربونتون میریم :×
التماس دعا...
مُدیر نِگار:
محــتاجیم به دعـا

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">