دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

تــولـدت مـُبـارک داداش مـُحــمد رضـا ..

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

بـــه نـام خــــالق جـــان

 

امـروز 26 اُمـ فـروردیـن 1395

 

آقـا محـمد رضای مهــربون

 

میــلـآدت مــُبارک :)

 

اینجا امـامزاده عــلی اکبــر ( چـیذر )

 

:)

 

جایــی که دوست داشتم حضور داشته باشـَم و نشد !!

 

و دیدم چــقدر شلوغ هـست :))

 

و اصـلـآ محـلی برای درد و دل کردن نبود :))

 

ان شاءالله فردا جور بشـه برم :(

 

داداش محمد رضـــا میدونی دلم چی میخواد :">

 

لطفا و خواهشـا :">

 

یه کاری بکن بشه اگه میـشه که بشه :))

 

کاری نکن مجـبور بشم به قسـم دادنـت به بـی بـی آ :">

 

خـُب آخه میدونی ..

 

بذار بیـام پیـشت هـمه چیو برات تعـریف میکنم :)

 

خیـلی خیـلی دوست داریم داداش محـمد رضا ..

 

دست نویس :

 

هوایـَم را داشته بـاش که عجیب به هواداریــَت نیازمـندم ..

 

پ.ن :

تولدت برای بار هـِار و یکم مبارک مهربـون داداش :)

 

پ.ن :

هی رد شو از این کوچه و هی دلـــ ببر از ما

تــو فلـــسفه بـــودن این پنجــــــره هایی ...

 

پ.ن :

از امـشب شـب آرزوهاست ( لیلة الرغایب ) میشه منم یادتون باشه لطفا :)

حَرفاتون  (۶)

التماس دعا ابجی جانم...
شما هم مث من کنکور دارید دیگه؟
پزشکی؟
:)
مُدیر نِگار:
ممنونم عزیزم :)
محتاجیم به دعا !
عه چه جالب
نه خواهر ریاضی هستم اما دوستدار دانشگاه امام صادق
:)

پس محمد رضا دهقان جز من برادر شما هم هست!!!

تا حالا رفتید سر مزارش؟

مُدیر نِگار:
:)

برادر خیلی های دیگه هم هستن ایشون ! نه تنها من بله خیلی های دیگه !

هنوز قسمت نشده !

هفته قبل تولدشون دوست داشتم حصور پیدا کنم اما متاسفانه برنامه ای جور نشد که بشه !

خوشحالم خواهر گل :×

۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۹:۳۹ سیّد محمّد جعاوله
خوب خوب
مُدیر نِگار:
🌸🌷
بااین که معلوم است میلاد تو اما..سردرگمم من بین فروردین و آبان...
تولدمبارک آقامحمدرضا دهقان
مُدیر نِگار:
🌺🌹
ان شالله که بشه
تولدشونم مبارک
:))))

مُدیر نِگار:
ان شاءالله :))

🌹
سایز کیک حاکی از نفس گرم است نفستان و دلتان گرم تولتان مبارک :)
مُدیر نِگار:
🌹🌺

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">