دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

بـانوی مـن زیاد مـزاحم نمی شوم ..

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ

بانوی من زیاد مزاحم نمی شوم
یک‌عمر داده است دلم زحمت شما

باورکنید بازهمین چندلحظه پیش
با عشق باز بود سر صحبت شما

بانو هنوز هم که هنوز است به دلم
سر میزند زنی به قد و قامت شما

 

 

پ.ن 1 : دیگــری نوشت :)

پ.ن 2 : آهنگ جهاد ( حــامد زمانی ) ..

فوقِ عالی دوستـش دارم .. یکی از آهنگهای مورد علاقم که انگار باهام حرف میزنه :) ..

یادمه اولین بار گوش دادنش .. بغض دیرینم تبدیل به سیلی از اشک شد ..

دوست داشتم شماهم گوش بدید ..

البته لازم به ذکر است این دفعه توقف کردنش با شماست و فقط یک بار پـخش میشه ..

اینجوری هر کسی دوست نداشت میتونه متوقفش کنه ;)

پ.ن 3 : عجیب با این عکس اُنس گرفتم :"> .. دوست داشتنیست :)

پ.ن 4 : به کانال سانتال مانتالهای دالـان بهـشت هم سر بزنید :))

 

https://telegram.me/ba94noo

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹

حَرفاتون  (۷)

۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۷ مهدی ابوفاطمه
موفق و سربلند باشید
مُدیر نِگار:
ممـنونم همچنین ..
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۲ آقای سر به هوا ...
عکس مال ما سربازاس :دی
مُدیر نِگار:
بله بله :))
منم آهنگشو دوس دارم
مُدیر نِگار:
اوهوم :)
:) چ متنی چه عکسی چه اهنگی
مُدیر نِگار:
قربان شما :)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۴ شـاهـ پـَری
خوب راستش من کلا آدم مذهبی ای نیستم،شاید خیلی از اوقات هم با مذهب مخالف باشم،اما به جورایی پست های تو رو دوست دارم و می خونم
با اجازه من اومدم تو کانال :* 
مُدیر نِگار:
واقعا عالیه ^ـــ^

خوشحالم بانو جان :)

خوش اومدید :×
ایتس سو سو..
مُدیر نِگار:
ممنونم از نظر :)
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۹ خانومــِـــ خونهـ
به به
احسنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مُدیر نِگار:
قـــربان شمــــآ ^ـــ^

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">