دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

در مـن انگـار کسـی نای پـریدن دارد ..

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۴ ب.ظ

زده ام دل به خیابان و به دنبال خودم
تا که جویا شوم ازحالت و احوال خودم

 

غم من مال کسی نیست .. دخالت نکنید
شادی ام مال شما ، این همه غم مال خودم !

 

دست در دست خودم می روم از شهر شما
شاید آنجا بروم در پی اقبال خودم

 

گاه اشکم .. نفسی خنده .. زمانی فریاد
جمع اضداد پریشانیِ اَشکالِ خودم ..

 

در من انگار کسی نای پریدن دارد
می روم باز شود دست پر و بال خودم  ..

 

#مریم_عظیمی

 

 

 

 

پ.ن 1 : کپــی پـیست :)

 

پ.ن 2 : آهنگ وبلاگ ^ـــ^ یعنی عجیب دوستش داریم ..

فقط متاسفانه زیاد پشت سر هم میخواند آدمـ را خـسته میکـند :))

 

پ.ن 3 : حالـم توصیف شده ایسـت از این شعر :)

 

پ.ن 4 : التماس دعا :)

 

 

+ یاعــلی (ع)

حَرفاتون  (۱۰)

ahange vebet alie

faghat alan nemikhoone.ghabl  shenidam.
hazfesh kardi aya??
o_O

مُدیر نِگار:
حذف نشده چند صفحه بری عقب پیداش میکنی دوباره شروع میکنه به خوندن ^ـــ^


۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۸ شـاهـ پـَری
این شعر و دیشب توی یه کانال خوندم خیلی خوشم اومد :)
موفق باشی مهربون من :*
مُدیر نِگار:
بلی بسیار زیباست :)

ممنونم عزیزه دل جان :×
التماس دعا
حال منم همینه:)
مُدیر نِگار:
محتاجیـــم به دعا :)
بسیار زیبا
مُدیر نِگار:
ممنونم عزیزم :)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۷ علیرضا امیدیان نسب
سلا
قالب جدید مبارک
متنتون عالی بود
مُدیر نِگار:
سلام ممنونم ازت داداش خان :)
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۱ خانومــِـــ خونهـ
به به .

 

غم من مال کسی نیست .. دخالت نکنید
شادی ام مال شما ، این همه غم مال خودم !



غم و شادی هر چی داری مارو سهیم بدون.
اصولا عادت ندارم دوست هام چه مجازی چه حقیقی در خصوص غم ها تکخوری داشته باشن و شدیدا دلم میشکنه از ابن موضوع.
شانه اگر کم آوردی ، اینجا شانه ای به دامنه ی کوه دماوند هست رفیق...
مُدیر نِگار:
:">

عزیزم ❤️

مرسی ازینکـه اینقده ماهی بانو :×

خوشا به حـالمان که همچـین رفیق نازنینـی داریم :)

کـلی کـلی ممنونــم ❤️






۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۸ تُــربــچِــه :)
آهنگم الان لود شد:)
پِرفکت:))
مُدیر نِگار:
مرسی بانو ^ـــ^

تَـنکیو :))
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۷ تُــربــچِــه :)
شعر و عکس عالی:)
والا حال منم توضیف نشدنیه:)))
مُدیر نِگار:
ممنونم عزیزم :)

الهی :×

ان شاءالله آخرین بار باشه ازین حالها :))
زیبا بود.
مُدیر نِگار:
:)

ممنونم از شما :)

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت.

 

مُدیر نِگار:
با عرض سلام :)

ممنون O_o