دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

مشکـی چه مــی آید به تو ..

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

 مشکی چه می آید به تو با

 

شال رنگی

 

از پشـــت چادر با دلـــــم در

 

حال جنگی

 

لبخند نازک بر لبت داری

 

همیـــــشه

 

جان بــــر لــــب ما می رسد

 

کامل بخندی

 

 

#امین_شاهسواری

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۸)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۶ شیکسون (^_^)
اوووه باباااااا چه خوشگل بوددد ^_^
مُدیر نِگار:
قابل شمارو نداشت ^_^

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۹ خانومــِـــ خونهـ
التماس دعا

🌺  ﺧﺪﺍی  ﻣﻦ ...
ﺑﺮﺍی ﺩﻟﻢ "ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ" ﺑﺨﻮﺍﻥ...
"ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ" ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﻳﻦ (ﻣﻀﻄﺮ).....
     تا آرام گیرد این قلب نا آرام من.....
"خدای من"....
      به حضورت،
               به نگاهت،
                 به یاریت نیازمندم.....
سال هاست به این نتیجه رسیده ام که " تو "

آن مشترک مورد نظری هستی
که همیشه در دسترسی...
                
🌺 * اِلٰهی وَ رَبّی مَنْ لی غَیْرُکَ*🌺


مُدیر نِگار:
بسیار عالی :×

🌺 * اِلٰهی وَ رَبّی مَنْ لی غَیْرُکَ*🌺

+

محتاجیم به دعا عزیزه دلم :)
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۴۵ خانومــِـــ خونهـ
التماس دعا

🌺  ﺧﺪﺍی  ﻣﻦ ...
ﺑﺮﺍی ﺩﻟﻢ "ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ" ﺑﺨﻮﺍﻥ...
"ﺍﻣﻦ ﻳﺠﻴﺐ" ﺑﺨﻮﺍﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﺩ ﺍﻳﻦ (ﻣﻀﻄﺮ).....
     تا آرام گیرد این قلب نا آرام من.....
"خدای من"....
      به حضورت،
               به نگاهت،
                 به یاریت نیازمندم.....
سال هاست به این نتیجه رسیده ام که " تو "

آن مشترک مورد نظری هستی
که همیشه در دسترسی...
                
🌺 * اِلٰهی وَ رَبّی مَنْ لی غَیْرُکَ*🌺


مُدیر نِگار:
محتاجیم به دعا ♡

عکسه تویی؟!

سلام :)
خبری ازت نیست مهندس!
مُدیر نِگار:
نه عزیز جان :×

سلام به روی ماهت ..

مشغولیم دیگه شرمنده دیر به دیر سر میزنیم :)
:)
چه متن قشنگی :)
خیلی کیف کردم وقتی خوندمش
ولی خوب یار ما یار نیست و باعث میشود این کیف کردن کوفتمان شود :)
مُدیر نِگار:
واقعا !! ^ـــ^

بله :))

ای بابا ان شاءالله یارتون به زودی یار بشه :)




لایک
مُدیر نِگار:
ممنونم :)
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۴ خانومــِـــ خونهـ
بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مشکییییییییییی

طوفان بپا کردی که عسله چادری (البته مطمئن نیستم چادری هست یا نه:دی)

عطر چادر مشکی ات از هر چه می ، مستانه تر
باد دارد می وزد من هیچ، مردم را بگو ...

مُدیر نِگار:
:))

فدای شماااا

قابل شمارو نداشت :">

+

بسیار عالی و زیبا بود بانو :×
:)
مُدیر نِگار:
:)