دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

اصـلـا هم خوب نیستـی ..

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ب.ظ

حـالـا که دوستــم نداری

اصـلـا هم مرد رویاهـایم نیستـی !

پ.ن 1 : فی البداهه :)) بدون مخاظب

پ.ن 2 : وبلاگـی های عزیز شرمنده اگــه بهشون سر نمیزنم .. موقع امتحاناست و مشغول :)

امیدوارم دلخوری پیش نیاد

التماس دعا :)

موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۱۶
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۹)

موفق باشید.
در تمامی امتحانات زندگی تان...
مُدیر نِگار:
ممنونم خانوم جان :×

همچنین شما عزیزم ..
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۸ سرباز جامانده
سوال شهید مدافع حرم #محمدرضا_دهقان از مادرش مادر این شهید بزرگوار با اشاره به سوالی که پسر شهیدش یک سال قبل از اعزام از او پرسیده بود گفت: محمدرضا به راحتی رضایت پدرش را جلب کرد اما جلب رضایت من برایش خیلی سخت بود روزی از من سوالی پرسید که دو هفته با روح و روان من بازی کرد و مدام برای پاسخ دادن به آن با خود کلنجار می رفتم او از من پرسید مادر اگر روزی حضرت #زینب (س) از شما بپرسد تو جوانی داشتی که همه دوره های آموزش جنگی را دیده بود و نگذاشتی زمانی که #حرم من نا امن است و حریم شیعه و بچه شیعه ها به ناحق کشته می شوند برای دفاع از آن بیاید چه جوابی داری به ایشان بگویی؟؟ 🌹مدافعان حرم🌹 https://telegram.me/joinchat/BbFs6TvRqlzOY-6Wovf0KQ
مُدیر نِگار:
ممنونم از شما ان شاءالله ادامه دهنده راهشون باشیم :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۴:۳۲ سرباز جامانده
خرخونی(البتته ببخشیدا) عاقبت ندار خودتو از نت ننداز
مُدیر نِگار:
:)) بله شاید .. ولی همچینم نیستم ^ــــ^
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۷ آقای سر به هوا ...
یاد آهنگ رضا یزدانی افتادم .
" من مرد رویاهای تو نیستم .. "
مُدیر نِگار:
بلی بلی :))
سلام
یه وقتی پیدا کن بیا به منم سر بزن :)

مُدیر نِگار:
سلام .. 

چشم حتما دوست گرامی ^_^

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ ܓ✿ بانوی بهار
فی البداهه هم فی البداهه های قدیم....
ببخشیدا ولی خیلی ناقص وناموزونه فی البداهه ات ابجی گلی
مُدیر نِگار:
بله بله قبول دارم بیشتر بهونه ای بود برای عذر خواهی ^_^
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۵۸ mahjobeh modanloo
:)
مُدیر نِگار:
:)
۱۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۱ سرباز جامانده
ی چیزی مگ چقدر میخونی ک نمیای؟والا من هم ب امتحانا میزسم همم همش اینجا افتادم
مُدیر نِگار:
مثلا کمی و اندکی زیاد :))

خوش بحالت بانو ^_^
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۷ یـک مـعــلـم . .
سلام،
توامتحاناتتون، موفق باشین :)
ان شاءالله . . 
مُدیر نِگار:
سلام یک معلم مهربان^_^

ممنون ان شاءالله شماهم موفق باشید در تمام زمینه های زندگیتون ..

التماس دعا 🌷