دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

حـافظ میگـوید : یاری اندر کـس نمی بینـم ..

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

ایـنم از فال مـاه بانو :




این هم تعبیـــر :)




امیدوارم شب خوشی رو پـشت سر گذاشته باشیــد ..

زمستان 94 مبــارک :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱
خانوم ِ دانِشجو :)

حافظ

فال

حَرفاتون  (۴)

۰۲ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۱ یـک مـعــلـم . .
سلام!
به به !
چه فال خوبی . . !

گوی توفیق وکرامت درمیان افکنده اند . .

خوش به حالتون . . !

این فال میگه:
همه چی فراهمه،
فقط بایدازاین همه توفیق وامکان،استفاده کرد.
تلاش . .
همت . .
توکل . .
امیدبه خدا . .
.
+تواین فصل تازه،روزهای سرشارازشادی وکامیابی براتون آرزومی کنم.
+ما رو ازدعاهاتون فراموش نکنین . .
.
درپناه خدا باشین؛ که ما غیراز او کسی رو نداریم . .

مُدیر نِگار:
سلام بر شما ..

خیلی خوشحالمون کردید از حضور امیدوارانتون سپاس :)

ممنون از تعبیر زیباتون ♡

حتما پ.ن همین پست اگه از جانب شما اشکالی نداشته باشه قرارش میدم ^_^

منون از آرز ی زیبا و دعای خیرتون ..

ان شاءالله حضور خدا تو تک تک ثانیه هاتون مستدام :)

حتما .. همچنین محتاجیم به دعا ..

در پناه خالق مهربانی ها .. شادیتون روز افزون 🌼
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۷ حسین بابائی
چی بگم والله :)
مُدیر نِگار:
نمیدونم والله :))
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۳ سرباز جامانده
عه آخی
مُدیر نِگار:
بعله :))
فال تا چه اندازه درست بود؟
منم دیشب فال گرفتم:)
دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس....
این شعر اومد:)
+من حافظ دوست:)
++زمستون شما هم مبارک:)ایشالا به شادی
مُدیر نِگار:
تقریبا درست بود ولی اینکه هر کاری میکنم درست در نمیادش خیر :)))

به به ^ـــ^

+

ممنونم خانوم گلی :×

شادی رو براتون آرزو دارم :)