دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

دگـر گونــی :) ..

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

ســلـآم :)

 

نویسنده با شما صحبت میکنه ^ــــ^

 

خواستم بگم یه خورده تغییرات در فاز نگارش بنده رخ خواهد داد تعجب نکنید  ..

 

:)

 

ازین من بعد پستهای ارسال شده به یک فرد خاص تقدیم خواهد شد :) 

 

پ.ن :

عــاشقی است دیگـــر کاری نمیتوان کــر :)

پ.ن 2 :

دیـدارِ تــو گـَرصُـبح اَبـد هم دهَـدَم دسـت
مـن سَـرخـوشَـم از لـذتِ ایـن چِشـم به راهـی ..
*فـریـدون مـشـیری*


 

پ.ن 3 :

مخاطب خاص : شهید محمد رضا دهقان heart

پ.ن 4 :

سوالی بود حتما جواب بمیدم ^ـــ^

حتما بپرسید :)

حتی به صورت خصوصی ^ـــ^

حَرفاتون  (۹)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۴ ملکه شیشه ای
وای .. چه قشنگ .. چه بینهایت قشنگ و جذآب .. 
وای این پسر هم سن و سال منه .. شهید شده..چه نگاهی .. چه باوری .. چه ایمانی .. وای خدا .. چقدر احساس حقارت دارم در برابرش .. وای ..
مُدیر نِگار:
^_^

ممنون عزیزم ..

عه ..!!

ان شاءالله که شماهم از خجالتشون در میای بانو :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۱۲ سرباز جامانده
آخییی چه قشنگ.موفق باشی میبینم ک شمام کنکوری هستین
مُدیر نِگار:
:) ممنونم همچنین شما .. بله اگه خدا بخواد ..

پاینده باشید :)
ما نیز از این دگرگونی شما ستقبال خواهیم کرد :)
مُدیر نِگار:
ممنونم عزیز جان :)
خخخ فکر کردم ازدواجی شدی
مُدیر نِگار:
نه حالا زوده :))) ان شاءالله بعد از کنور :))
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ ܓ✿ بانوی بهار
میبینم که مخاطب خاص پیدا کردی
مبارکا باشه
دور از چشم من  رفتی دنبال مخاطب خاص؟
مُدیر نِگار:
:">

همچینم دور از چشم نبود :))

ولی ان شاءالله لایق باشیم بانو ^ــــ^


۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۹ فاطمه یعقوبی
سلام عزیزم خوبی؟ مخاطب خاص وبلاگت شهید دهقان شدن؟ چرا؟ بخاطر راهیان نور؟ 
مُدیر نِگار:
سلام به روی ماهت :×

شکرش خوبم خودت خوبی ؟ :)

بله بله :))

چون از عشق زمینی سودی نبردیم بانو جز حسرت :) و شکستن دل ..

آدمای واقعی خوب بلدن دل بشکنن و دلشکوندن رو یه جور خاص بودنشون میدونن ..

از عاشقانه های زمینی سود که نبری به عاشقانه های آسمانی رو میزنی .. مثل من :))

البته تا پیدا شدن شخصی که واقعا لایق علاقه و عشق من باشه ( در عالم واقعی البته ) عاشقانه هایم رو برای این شخص مینویسم :)

و تقدیم میکنم بهشون :))

+

یه جور آقا محمد شخصی شبیه مخاطبی هست که به دنبالش هستم ^ــــ^ خصوصیات مشابهی دارن به نظرم :)

هم از نظر ظاهری هم از نظر اخلاق و مطمعنم که همون چیزی که در مورد اخلاقشون حس میکنم همون هم هست ..

+

یه جورایی این دوست داشتن شاید آرامش خاصی رو بهم بده و مطمعن هستم که میده :)) تا الان که داده ..

بقیشم با خداست..

+

دعا کن بانو لایق عاشقیشون باشم :××××

+

دلایلمو فقط خودم فک کنم بفهمم :دی

هر جاشو متوجه نشدی بگو سعی میکنم بیشتر برات توضیح بدم :×


۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۵ آقای سر به هوا ...
دگرگونی یعنی این گونی نه یه گونیه دیگه :دی
با تشکر !
مُدیر نِگار:
بله بله :)))))

عجب تعبیر جالبی استاد : د ــی
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۳ پآییــزک :]
:) چه قشنگ ... :) همیشه باشد از این مخاطب های خاص :)
مُدیر نِگار:
:)

ممنونم عزیزم :×

ان شاءالله ^ـــ^
ازدواج کردی؟
و یا در حال ازدواجی؟
و یا اصلا این ریشلن شیپی؟
وات هپند؟
مُدیر نِگار:
ازدواج O_o

کامل نخوندین جناب عزیز ^ــــ^

هیچ کدام :د ــــی

یک عاشقانه ی ساده بدون هیچ یک از گزینه های فوق :))

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">