دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

بخش نیازمندی ها ..

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ

دلم یک عشق میخواهد ..

از آن عشق های ناب و خاص و ساده ..

دلم عشقی میخواهد ..

از آن عشق های شاعرانه ..

از آن شاعرانه هایی که با شعر های سعدی یکی میشود ..

دلم دوست داشتن میخواهد ..

از آن دوست داشتن هایی که حدش به مثبت و بی نهایت میل میکند ..

و کسی در این میان باید وجود خارجی داشته باشد  ..

تا سزاوار تمام عاشقانه های یک طرفه ای .

از جنس من ..

 

باشــد ..

پ.ن: :)) خب چیه آدم نباید دلش عاشق بشه :))

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۱۵)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۳۰ سرباز جامانده
الان چ وقت عشق خواستنه؟!!!کنکورررررررر بده بعدددد ولی ان شالله بعد کنکور(ب وقتش) یدونه ازهمین عشقا نسیبت بشه
مُدیر نِگار:
😅😅

ممنونم همچنین :)
منم دلم عشق میخواد 
  مرسی از نوشته های زیباتون.
مُدیر نِگار:
اوهوم .. ممنون از نظرتون :)
۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۱ بانـوی تـو

شوما کوجایی ؟

 

+ نیگرانتون شدیم :( چرا نمینویسی ؟

مُدیر نِگار:
ســلـام بانو جان

همسن حوالـــیم بانو ..

+ قربون شما ببخشید نگرانت کردم عزیز جان :(

درس و مدرسه نمیذارن بانو :×


دلم دریا خواست ،
اصلا دلم هوایی شد ،
اصلا چه عیبی دارد ؟
بگذارید حقایقی را بگویم :
دلم بوسه کنار دریا میخواهد ... دلم یک بُطر شراب ناب در آغوش یار میخواهد ...
دلم همبستری با معشوقه میخواهد ...
دلم از آن دل ریختن ها میخواهد ...
دلم ارضا شدنهای پی در پی میخواهد ...
منم آدمم ، دلم حوا میخواهد ...
دلم خیلی چیزها میخواهد ...
مُدیر نِگار:
زیبا بود ممنونم :)
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۵ آقای سر به هوا ...
انشالله نصیب همه بشه این عشق پاک ...
مُدیر نِگار:
ان شاءالله :)
دلم گرفت

برام دعا میکنی؟
مُدیر نِگار:
عزیزم ..

چشم بانو لایق باشیم حتما :×
۲۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۴۲ علیرضا امیدیان نسب
اجی تو واقعا گلی 
اجی میای با هم گپی بزنیم
مُدیر نِگار:
:))

کجا اونوقت ؟
دل منم دست داشتن می خواهد ... نه از جنس من ؛ مکمل من {لبخند}

مُدیر نِگار:
:))
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۳ بانـوی تـو

آخ گفتی...

 

از جنس من !!! ....

مُدیر نِگار:
اوهوم .. !
:( me too
مُدیر نِگار:
هوووم :(
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
اجی اون مطلبم  شامل تو هم میشه ها
مُدیر نِگار:
ممنونممممم ♡
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۴۸ ܓ✿ بانوی بهار
ان شالله کسی وجود خارجی پیدا کنه که لیاقت عاشقانه هات رو داشته باشه
مُدیر نِگار:
ان شاءالله :)
۱۹ آبان ۹۴ ، ۰۹:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
سلام
آجی تو مهشری نوشته هاتم مهشرن
مُدیر نِگار:
ســـلــام ^___^

ممنونم گل داداش :)
سلام نه عاشقی بده بخدا راس میگم اگ بد نبود چرا همه ازش ناراضین مگ نه :|
مُدیر نِگار:
سلام .. اتفاقا خیلیم قشنگه .. 

فقط اون افراد طرز استفاده ازش رو بلد نبودن :)
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۱ فاطمه یعقوبی
:) خوشمل بود
مُدیر نِگار:
مرسی عزیز جانم :***

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">