دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

یک تــو و یک آیس بـک با تـوت فـرنگی ..

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

یک روز میرسد ..

کافی شاپ دو نفره ای میرویم ...

تو یک فنجان قهوه و من هم یک آیس بک توت فرنگی ..

دنج ترین صندلی و میز را انتخاب میکنی ..

سلیقه ات را میپسندم ..

شاعرانه و احساسی ..

رو به سمت خیابان ..

شیشه هایی که از شدت سرما بخار گرفته اند ..

من اندر خیال خود ..

به اتفاق هایی که ظاهر به قوی بودن در برابر عاشقانه هایم را میکردند نیش خند میزنم ..

پیروزی را میبینی ..

من قویترین زن عاشق دنیا هستم ..

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۵)

۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۸ فاطمه یعقوبی
بیا وبمو بخون حیا کن من الان ویار دارم تو از یار و کافی شاپ نوشتی؟ :)) الان من دلم خواست کی پاسخ دل منو میده؟ :( :))))) 
مُدیر نِگار:
:)) چشم به روجفت چشوم 

اصا خودم پاسخشو میدم چی فک کردی : دی
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۰۱ بانـوی تـو

دلم خاس :| حیف که رژیمم حیف :)

مُدیر نِگار:
ای جان ببشخید بانو ..:')
آپیدم
قدم رنجه
مُدیر نِگار:
چشم :)
هه خوبه ؛ خیلی قشنگ بود 
منم یخ در بهشت میخوام در عین زمستانی
مُدیر نِگار:
نمیدونم این چه حکمتیه تو زمستون آدم بیشتر بستی و آیس بک و یخ در بخشت و .. بیشتر بهش میچسبه :))
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۷:۵۴ آقای سر به هوا ...
هوس کردم :|
مُدیر نِگار:
دقیقا .. :|

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">