دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

تلگرام بردار دو تیک مسخره ات را ..

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۳ ب.ظ

این دو تک های سبز لعنتی را بردارید ..

نمیخواهم بدانم میخواند و بی تفاوت از احساسم عبور میکند ..

قلبم گناه داره ..

میشکند ..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۸)

۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۳ بانـوی تـو

من شما رو دنبال میکنم که :)

اخه دوس دارم نوشته هاتونو :) خیال کردم بتون گفتم

ببشخید :(  ولی من دنبالتون میکنم :))))

 

 

مُدیر نِگار:
و وو وو ^_^ 

ازون قافل گیریا بودا :)

ماهم با افتخار دنبالتون میکنیم بانو ^_^
برای همین است که روزی دو بار دلت اکانت میکنم تا بلاک نشوم
مُدیر نِگار:
ای بابا ای بابا ..
وااااااااااای نگو:(

+ گورِ باباش (اوی خودم رو میگما)
مُدیر نِگار:
اوهوم .. شاید اوی من هم چنین باشد .. :(
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۱۴ ܓ✿ بانوی بهار
:(
من که اکانتش رو حذف کردم خودمو راحت کردم
مُدیر نِگار:
:(

الهی .. خوشبحالت که تونستی ..
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۹:۰۲ بانـوی تـو
معرکه بود :(
مُدیر نِگار:
ممنونم بانو ..
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۳۱ فاطمه یعقوبی
قلب درد میشه آدم چقدر میتونن بی رحم باشن :(
مُدیر نِگار:
اوهوم واقعا دوستی جانم :((
واقعا ها 

مسخره است می آید و میخواند و .......
مُدیر نِگار:
بله دقیقا ..
۱۲ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۲ علیرضا امیدیان نسب
سلام
آجی این یعنی چی
مُدیر نِگار:
تلگرام هستش :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">