دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 128 ×

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ

- چون واسم مهمی دارم میگم
چون رفیق خوبم هستی دارم میگم
وگرنه من به دیگرون کار ندارم


کاش جمله بعد از اینت " چون واسم مهمی ... "

این بود " چون دوستت دارم میگم "

چقد این رفیق آزار میدهد مرا !

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۱
خانوم ِ دانِشجو :)

حَرفاتون  (۵)

سلام
ببخشید حواسم نبود آجی راستی تا کی باید درس بخونی یعنی کی امتحانته 
مُدیر نِگار:
:)) تا زمان کنکور

سلام خدا ببخشه ^_^
خدا از دهنت بشنوه میگم تو اگه رفتی دانشگاه اجازه دارم بیام پیشت 
میگم دیگه بهم نمیگی داداشی نکنه دیگه برادرت نیستم یا کسه دیگه ای رو پیدا کردی

مُدیر نِگار:
ای بابا چقد شما حساس تشریف دارید برادر گرامی :))

بیای پیشم ؟ علیرضا جان اینجا چت نمیباشد گلی جان ؛)
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۹ علیرضا امیدیان نسب
آجی خیلی دلم تنگ شده که باهات حرف بزنم و بخندیم خوب میگم آجی خوب درس بخونی که دانشگاه خوبی بیوفتی منم میخوام برم دانشگاه دعا کن جا خوبی قبول شم باشه آجی
مُدیر نِگار:
چشم ^_^

ان شاءالله یه جای خوب قبول بشی ؛)


۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۰ علیرضا امیدیان نسب
واقعا خواهر خوبی هستی
میگم آجی چی شد هنوز داری واسه کنکور می خونی
مُدیر نِگار:
:)

بله آقا گل میخونم ^_^
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۱ علیرضا امیدیان نسب
آخه میدونی چرا چون هر چی پیام میدادم جواب نمی دادی 
تو واقعا خواهر فوق العاده ای هستی 
من فکر نکنم برات برادر خوبی بود مگه نه
مُدیر نِگار:
شما آقایی :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">