دالـان ِ بهـشت

دالـان ِ بهـشت

ای شاهـِد هر مجلسـی ,
آرام جـانِ هـر کـسی

گـر دوستان داری بَسـی ,
مـا نــیز هــَم بد نیستـیم

#سعدی

+

بخَـند :)

از طَرف ِ شما
  • ۱۶ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۱ - نوید شریفی
    :)

× پـست 113 × "‌سـلفـی"

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ق.ظ

1. مورد توجه بودن رو تا حـدودی دوست دارم ولی برای افراد خاص و مورد علاقم :)

2. رک در بعضی مواقع بله اما در بیشتر مواقع نه

3. دروغ نمیگم و از دروغ گویی شدیدا بدم میاد یا بهتر بگم متنفـر میباشم :) همین باعث شده که دروغ نگم .

4. حسود شـاید باشم اما درون هیچ وقت این حسادت رو بروز ندادم باز هم این حسادت نسبت به افراد خاص هستش نه هر کسی :)

5. آیندم زیاد برام مشخص نیست البته تا حدودی هست نه اینکه نباشه اما جوری هست که ممکنه بر اثر تغییراتی تغییر کنه

6. معمولاً روی تصمیم هایی که میگیرم، مطمئن و محکم می ایستم. به نظرم آدم باید برای تصمیماتِ خودش احترام قائل بشه، تا دیگرون هم براش ارزش قائل بشند. اگه تو راهی قدم گذاشت، تا تهش بره. ( بنده هم با اینظر دقیقا موافقم ) باعرض پوزش تغییر ندادم ;)

7. کمی تا قسمتی راضی هستم از این روزایی که میگذره و هست اما بازهم باید

8. نوشته هام، فقط تو دنیای مجازیخونده میشه و دوست ندارم حرف و درد و دلامو به آدمای واقعی بگم !

9. همه میگن هوشم خیلی خوبه ولی گاهی بی دقتیم گل میکنه معمولاهم سر امتحان ! شده راه حل های جدید کشف کنم اما قبلا ثبت شده بودن:))

10.همیشه لبخند میزنم جدیدا شوخ طبع هم شدم ! :))

11. طرفدارای من بیشتر همسن های خودم و بچه های کوچیک هستن البته دایی ها که جای خود دارن :))

12. اهل تیکه انداختن نیستم هرچند تیکه خیلی شنیدم !

13. آدمِ صبوری هستم. البته همه همین نظر رو روم دارن دیر عصبی میشم اما اگه بشه خیلی تند برخورد میکنم

14. گذشته جزئی از زندگیِ همه هست. نمیشه پاکش کرد. فقط میتونم تیکه هایی رو که دوست ندارم، کمرنگ تر کنم . منم این تیکه هارو زیاد تو زندگیم دارم اما سعی میکنم به بیخیالی بزنمشون.

15. کلاً هر تجربه ی جدیدی، باعث لرزشِ دلم و تند شدنِ قلبم میشه.

16. بیشتر دوست دارم طرف مقابلم با حرف زدن حرفاشو بگه نه نوشتن

17. عشق و علاقرو قبول دارم و تا کسی عاشق نباشه نمیتونه درکش کنه

18. گوش دادن به موسیقی موقعه ی مسافرت و جاهای خلوت رو دوست دارم با موسیقی های پاپ و کلاسیک بسیور خرسندم :))

19. یکی از علایقم، مشاعره و زدن پیانو یا سنتور هست که امیدوارم بعد از کنکور بهشون مراجعه کنم :))

20. هر وقت ناراحتم تو خودم میریزم و گاهی وقتا که خیلی بهم غلبه کنم سرمو میذارم رو بالشو میزنم زیر کره !

21. تیکه کلامم "کــشل یعنی همون کچـل " هست. خیلی دوستش دارم :)) این تیکه کلامم برای افراد خاصی هستش برای هر کسی نیست ! ;)

22. خنده هام از تهِ دل و بی صدا هستش به قول خواهری " استارت ماشینه " اگه نخوام بخندم، فقط لبخند میزنم :))

23. تا دو سال پیش به بهار حساسیت داشتم اما الان خوبم :))

24. سر درد کم و بیش میگیرم اما دل درد بیشتر بسیار وحشت ناک :|َ

25. شخصیتِ کتاب ها یی که میخونم برام اهیت دارن مخصوصا وقتی تو فاز عاشقانه باشن :))

26. تا الان هیچ وقت زیر سرم نرفتم :)) کوچکترین سوزنی که خوردم سوزن آمپول بوده اونم برای سرماخوردگی :)) البته واکسن هم میباشد

27. اگه باهام تند حرف بزنند اگه با کسی باشه که بزرگتر باشه سعی میکنم مراعات کنم اما کوچیکتر این برخورد رو بکنه مراعاتم یکم کمتره :))

28. از سوسک و موجودات موزی بدم میاد. فقط مورچه دوست دارم ^ـــ^

29. بلال دوست دارم مخصوصا وقتی دوتایی و عاشقانه باشه !

30. قبلا کوچیکترین فحشی که میدادم دیوانه بود اما الان مرجع تقلید پیدا کردم بدترینش خاک تو مخت هست :))

31. هیچوقت نتونستم تشخیص بدم که طرفِ مقابلم داره لبخند میزنه یا پوزخند میزنه. مخصوصاً در موردِ خانم ها که بازیگرهای قهاری هستند ( اکیدا موافق هستم )

32. هر کاری رو که میکنم، سعی میکنم بهترین باشه. یعنی جوری باشه که بعدا پشیمون نشم که کاش فلان کار رو هم میکردم. تمام و کمال پیش میرم.

33. به شدت از دعوا و صدای بلند و داد میترسم. مخصوصاً از دعواهای خانوادگی جوری که به کتک و کتک کشی برسه :((

34. تنهایی رو زیاد دوست ندارم بیشتر دوست دارم تو جمع باشم اما شده بعضی وقتا تنهایی رو به بودن با آدما ترجیح بدم

35. گیراییم خیلی بالاست. کافیه حرفی رو بخوان غیرِ مستقیم بهم بگن، تا تهش رو میخونم :)) دقیقا موافق هستم

36. اسمِ اشخاص برام مهم نیست بلکه شخصیتشو خیلی مهمتر هست

37. اسمم رو خیلی دوست دارم :)

38. اعتماد به نفسم قبلا خیلی پایین بود الان یکم بیشتر شده :) اما بازم استرس دارم تو صحبت کردن با جنس مخالف و تو جمع !

39. چیزی که گوش میدم برام مهمه. دوست دارم معنا و مفهومِ کلماتش رو حتما بدونم. ( دقیقا )

40. کافیه به چیزی گیر بدم، هیچ کس نمیتونه منصرفم کنه. تا به خواستم برسم.

41. با همه دوست هستم :) دوست صمیمی هیچ وقت تقلا نمیکردم داشته باشم !

42. زود اعتماد میکنم و گاهی اوقات هم چوبش رو خوردم. اما هنوز همچنان همان گونه که بودم هستم :)) آدم بشو نمیشوم البته یکم حواسم جمعتر شده

43. عاشق رمان هستم اما به علت کنکور و درس گذاشتم کنار :)

44. فقط روی حرف های همسرم حساس هستم. حرفِ بقیه، دوست و آشنا و فامیل، برام مهم نیست :)

45. برخوردِ اولیه همیشه برام مهمه اما من با همه در برخورد اول یک دست هستم !

46. گاهی اوقات پیش اومده که نزدیک ترین خانوادم هم، روی مُخم رفته و چه بسا، ازشون بدم هم اومده. ولی در ظاهر، بروزی نداره این احساسم.

47. خیلی زود واردِ دنیای بزرگ ها شدم. و اصلا هم شکایتی در این مورد ندارم. وقتی که میبینم هم سن های خودم تو چه موقعیتی هستند، و من خیلی از اونها جلو هستم، بهم آرامش میده. ( منم با این موضوع موافق هستم )

48. زبونم هیچ وقت تلخ نیست با طرف مقابلم تا جایی که امکان داره شیرین صحبت میکنم ;) از تلخ زبونی بدم میاد !

49. از چرب زبونی بدم میاد !

50. حافظه ! گـاهی خوبه گـاهی بد :))

51. وقتـی عاشق باشـم سعی میکـنم بروزش ندمـ شاید بگم اما بروز نـه تا طرف مقابلم اون حس رو بهم داشته باشـه دیگه سنگ تموم میذارمـ برای عاشقی !

52. عاشق بچه ها هستم و خیلی دوستشون دارم مخصـوصا وقتـی نوزاد باشـن و تا سن 4 - 5 سالگـی ^ـــ^

53. لباس های تنیکـ و رنگ شاد رو برای بیرون رفتن انتخاب میکنم و از رنگ های تیره بیشتر در مراسم ختم استفاده میکنم :))

54. از سیگار و قلیون شدید بدم میاد و متنفر هستم !



( ادامه دارد )

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
خانوم ِ دانِشجو :)

بانو

سلفی

شخصیت

ماه

حَرفاتون  (۶)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۲:۲۳ سرباز جامانده
جالب بود واسه دل دردت حتما دکتر برو.منم دارم جدی نمیگرفتم رفتم دکتر گفت احتمالا ورم روده داری:-/ آفرین سعی کن فحش ندی ولی من اون تیکه مرجع تقلیدو واس فحش نگرفتم
مُدیر نِگار:
ممنونم :)))
اما واقعا نویسنده ی خوبی هستی میدونی چرا
چون پیش من تعلیم دیدی مگه نه
مُدیر نِگار:
عههه :))
۰۵ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۱ علیرضا امیدیان نسب
واقعا آفرین خوب خودتو میشناسی اما....
مُدیر نِگار:
ســلـآم اما چی؟ :)
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۰ ܓ✿ بانوی بهار
با اشتیاق منتظر قسمت دومم

مُدیر نِگار:
چشـم به محض خالی بودن وقتم حتمـا بانو جان :×
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۷ ܓ✿ بانوی بهار
چقد نکات زیاد بود
ایول چقد خوب خودتو شناختی
واقعا تا حالا نتونستم در مورد خودم اینقد گزینه روی میز داشته باشم
مُدیر نِگار:
قـربان شما بانـو :))

ان شاءالله قسمت دومم به زودی میذارم ;)
باتشکر از وبلاگ جالبتون
مُدیر نِگار:
سـلـام ممنونم از نظـر شما :)

اِرسال ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">